9 Haziran 2010 Çarşamba

Kırım Köyüm

Havasına Kurbanım Suyuna Kurban
bana bin haz verir seyrine dalmam
herseysiz olurum sensız olamam
canıma can katan sen kırım köyüm

...gözümde tütüyor her dagın tasın
ugruna amade bu garip basım
senınle tatlanır azıcık asım
binime bin katan sen kırım köyüm

seyrine dalarım gözüm ufukta
tek eşin bulmadım koca cihanda
aşkına yanarım ateş-i narda
sana ben olurum kul kırım köyüm

dunyayı dolasıp gezdım heryeri
sensiz hiç gulmedım tuttum matemi
inanki bulmadım bir benzerini
eşi yokki inan tek kırım köyüm

bazen sana laf söyleyen olurda
pişman ederim inan dururlar orda
söyletirmıyım sana laf harbi kız burda
söyleyen utanır söz kırım köyüm

ölürsem gomsunler köyüme beni
gurbette kalmasın cansız bedenım
topragına degıp olsam ebedii
ölüm bile hayrandır kırım köyüm

İsmini vermek istemeyen bir köylümüz.

2 yorum:

Yazdıklarınız size yakışanlardır

Ferhat Sargın’ın düğününden kareler.