26 Kasım 2009 Perşembe

Gidelim Gardaş

Virane olmuş bozulmadan bağları
Hani nerde oçarıklı çarıksız ağaları
Kalmamış davullu zurnalı oyun havaları
Sazı çazı duymadan gidelim gardaş

Gezdim dolaştım aşağı yukarı pınarı
Karpuz çatlatırdı suyun kaynağı
Kalmamış delisi akıllısı manyağı
Sessiz sedasız gidelim gardaş


Doğdugum büyüdügüm köye geldim
Yıkılmış virane olmuş evleri gördüm
Ağalar beyler ölmez bilirdim
Azraile görünmeden gidelim gardaş

Hani o ağalar beyler yigitler vardı
Mezarlık büyük kabir dardı
Baktım ihtiyarı gençi kuyrukdaydı
Sıra bize gelmeden tüyelim gardaş

Yozgat kırım köyüdür adı
Halden anlamaz azası muhtarı
Çok uğraştım kurtaramadım babamı
Sağ salim buradan gidelim gardaş

Rafet YILMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazdıklarınız size yakışanlardır

Ferhat Sargın’ın düğününden kareler.