26 Kasım 2009 Perşembe

Köyümüzün Derneği

Ankara Sincan ilçesinde köyümüz adına dernek bulunmaktadır.

Kırım Köyü Kültür Yardımlaşma Derneği Yönetim Kurulu
1-)Menderes Köksal (Başkan)
2-)Talip Tanış (Başkan Y.)
3-)Yusuf Bezen (Başkan Y.)
4-)Zekeriya Yarıcı (Başkan Y.)
5-)Tahsin Cansever (Üye)
6-)Hanifi Yarıcı (Üye)
7-)Yüksel Köksal (Üye)
8-)Ali Yarıcı (Üye)
9-)Nurullah Cansever(Üye)
10-)Ömer Sargın (Üye)
11-)Hüseyin Tanış (Üye)
12-)Yücel Yarıcı (Üye)
13-)Okay Cansever (Üye)
14-)Selahattin Tanış(Üye)
15-)Ahmet Cansever (Üye)

TEL:05063976666




Derneğimizin Görev Dağlım Şeması
1-)Mali İşlerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyeleri
Yusuf Bezen
Yüksel Köksal
Yücel Yarıcı

2-)Sosyal Faaliyetlerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyeleri
Tahsin Cansever
Ali Yarıcı
Hüseyin Tanış
Ahmet Cansever

3-)Sportif Faaliyetlerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyeleri
Hanifi Yarıcı
Ömer Sargın
Okay Cansever
Gültekin Yarıcı

4-)Halay'dan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyeleri
Selahattin Tanış
Nurullah Cansever
Yusuf Bezen
Tahsin Cansever

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazdıklarınız size yakışanlardır

Ferhat Sargın’ın düğününden kareler.